27.9.10

Επαγγελματίες τους λες;


Εδώ και καιρό ψωνίζω από ένα μαγαζί στη Βάρη .Η επιχείρηση μάλλον πάει καλά και πρόσφατα άνοιξαν δεύτερο μαγαζί στο Χολαργό .Δεν είχα κάποιο πρόβλημα μέχρι που πριν από λίγο καιρό αγόρασα λάστιχα λεπτά σλικ 26’’.Δεν είχε σαμπρέλες με βαλβίδα αυτοκινήτου και μου ’δωσε presta.Δεν μου είπε βέβαια ότι η βαλβίδα θα πλέει μέσα στην τρύπα του στεφανιού !Μια ,δυο και πλάκα το λάστιχο .Πάω να πάρω δυο σαμπρέλες και μου λέει ο τύπος ότι δεν έχει και ούτε στο Χολαργό θα βρώ !Ετσι απλά.
Το ξεχνάω και προχθές ξαναπήγα στη Βάρη για να πάρω ένα κοντεράκι ,για δώρο .Ήξερα ποιο ήθελα και πήγα κατευθείαν στο ράφι ,όπου είχε μείνει μόνο ένα .Το πήρα και μόλις το βλέπει ο τύπος ,μου λέει ότι έχει τελειώσει η μπαταρία και να το πάω στο Γερμανό να μου βάλουν άλλη!Μένω μα…κας .
Νομίζουν ότι ο κόσμος έχει όρεξη να ανεβάζει πίεση; Βέβαια εμείς τους έχουμε κάνει μάγκες .Όταν ο προηγούμενος είχε σηκώσει το μαγαζί με μια ασημένια καρτούλα ,θα ασχοληθούν με τις σαμπρέλες μου ; Θα ζήσουμε και χωρίς orbea…

Κείμενο από Geoofy

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κάποιος άλλος μου εξιστορούσε πως βρέθηκε σε κάποιο άλλο κατάστημα ,για περίπου είκοσι λεπτά περίμενε κάποιος να τον εξυπηρετήσει !!
Το αφεντικό απλά τον κοίταζε ,κάπνιζε και αδιαφορούσε !
Ενω,τι γινόταν παλιότερα ??Έβαζε φτερά στο κώλο του και ερχόταν σφαίρα!
Μήπως φταίμε και εμείς οι καταναλωτές που δε προτιμούμε τους μάστορες της γειτονιάς ,που δε ψωνίζουμε απ'εξω να τελειώνουμε........??
Τι να πω,δε τους νοιάζει ,φιγουράρουν στις ποδηλατοπορειες τα μοντέλα τους,full εξοπλισμένα με τα τελευταία εισαγόμενα αξεσουάρ και περιμένουν εμάς-τα θύματα να ψωνίσουμε!!

The Ba$$man

Ανώνυμος είπε...

Μόλις είχα πάρει το κουρσάκι,χρόνια πριν, δεν είχα ψαχτεί αρκετά για τη βασική συντήρηση ενός ποδηλάτου και ήξερα απλά ότι κάποια στιγμή έπρεπε να το πάω για συντήρηση αφού "έκατσε" στο δρόμο!Για να στηρίξω το τοπικό κατάστημα λοιπόν πήγα σε ένα κατάστημα στην Ηλιούπολη όπου και έμενα. Επειδή δεν ήξερα και δεν είχα βρεί λάδι θυμάμαι,είχα βάλει λίγο γράσο στην αλυσίδα το οποίο πριν το πάω το άφησα αφού είχε μαζέψει βρωμιές από μια μεγάλη βόλτα θεωρώντας ότι θα μου το καθαρίσουν με τη συντήρηση. Πλήρωσα 15Ε, και καλά έκαναν ακτινολόγηση και έλεγχο αλλά η αλυσίδα όπως την άφησα. Όταν το παρέλαβα έφαγα και μια άκυρη:- Να μη βάζεις πολύ λάδι στην αλυσίδα!Ε από τότε δεν το ξαναπήγα πουθενά αφού έμαθα μόνος μου τα βασικά αααα και το κατάστημα αυτό έκλεισε!
Ptah