- Πετάνε τα ποδήλατα;
- Πετάνε πετάνε!
Αεροπορικό ταξίδι με ποδήλατο. Άγχος, κάποιος σεβαστός κόπος, ειδικές βαλίτσες, κανόνες, χρεώσεις, δυσανασχέτηση, έλλειψη σωστής εξυπηρέτησης… αλλά κάπως δε πρέπει να έρθει και αυτό το έρμο; Τι, να το άφηνα μόνο του; Άσε που η Αλεξανδρούπολη πέφτει μακριά!
Από ένα googlάρισμα όσον αφορά την Ελλάδα βρήκα περισσότερο απορίες παρά συμβουλές και εμπειρίες.Οπότε θεώρησα σωστό να παραθέσω τη δική μου μπας και πάρει θάρρος και κανένας άλλος!
Θα χρειαστείτε:
Ένα ποδήλατο
Ένα αεροπλάνο (κατά προτίμηση όχι πολεμικό)
Κούτα ποδηλάτου από οποιαδήποτε ποδηλατάδικο (δωρεάν φυσικά). Λίγο προσοχή γιατί δε χωράει ατσαλάκωτη σε μικρό αμάξι. Οι διαστάσεις για ΜΤΒ είναι πάνω κάτω οι παρακάτω: 142x20x78cm και μικτό βάρος με εργαλεία και τα ρέστα ~20Kg
Babble wrap από σιδηρικά ή πολυκατάστημα στα 4 τα 10m (5-6 θέλουμε) και ταινία συσκευασίας 0,60.
Δυο ώρες πάνω κάτω να το «τακτοποιήσετε».
Η διαδικασία:
Αφαιρούμε: πετάλια (προσοχή στην ανάποδη φορά), δισκόπλακες (στραβώνουν), παλουκόσελο, μπροστά τροχό (τον πίσω τον επανατοποθετούμε δίχως δισκόπλακα), λαιμό-τιμόνι, παγουροθήκες και πίσω εκτροχιαστή μαζί με το νύχι γιατί δε ξέρεις τι γίνεται.
Ελευθερώνουμε τη τάση από όλα τα συρματόσχοινα αλλάζοντας ταχύτητες και προαιρετικά μπορούμε να βγάλουμε και τα φρένα απο τις φωλιές τους, στις μανέτες
Για μεγαλύτερη ασφάλεια θα πρέπει να προστατέψουμε το πιρούνι με δυο μικρά κομμάτια υδραυλικής σωλήνας από PVC. Ένα στη θέση του λαιμού για να το κρατήσει σφιχτό και ένα ανάμεσα στις μπότες των καλαμιών και στήριξη με τον άξονα του Quick Release για να μη στραβώσουν.
Για μεγαλύτερη ασφάλεια θα πρέπει να προστατέψουμε το πιρούνι με δυο μικρά κομμάτια υδραυλικής σωλήνας από PVC। Ένα στη θέση του λαιμού για να το κρατήσει σφιχτό και ένα ανάμεσα στις μπότες των καλαμιών και στήριξη με τον άξονα του Quick Release για να μη στραβώσουν।
Αρχίζουμε το βαρετό τύλιγμα… Περνάμε την αλυσίδα στραβά στον εκτροχιαστή και πάνω στο μεγάλο δίσκο για να προστατέψει τα δόντια από χτύπημα। Τον πίσω εκτροχιαστή το δένουμε πάνω από τον άξονα του πίσω τροχού για να έχει χώρο।
Το τιμόνι με το λαιμό μπαίνει πλάγια και κάθετα με προσοχή για να μη τσακίσουν τα συρματόσχοινα। Ο εμπρόσθιος τροχός το τοποθετείται στο κέντρο αριστερά। Η πεταλιέρα σφηνώνει μέσα στις ακτίνες.
Ο τροχός ΠΡΕΠΕΙ να δεθεί πάνω στο σκελετό. Εγώ δυστυχώς το παρέλειψα και πίστεψα πως ήταν ΟΚ. Δυστυχώς όμως μετακινήθηκε και το κέντρο του τροχού έσκισε ταινίες και bubble wrap φτάνοντας μέχρι το πλάγιο σωλήνα. Τον έγδαρε μουτζουρωτά σε πολλά σημεία. Όχι μόνο το χρώμα αλλά χάραξε και το αλουμίνιο. Με πόνεσε αλλά τι να κάνεις; Άλλωστε δεν ήταν και άθικτος ο σκελετός…
Ο τροχός ΠΡΕΠΕΙ να δεθεί πάνω στο σκελετό. Εγώ δυστυχώς το παρέλειψα και πίστεψα πως ήταν ΟΚ. Δυστυχώς όμως μετακινήθηκε και το κέντρο του τροχού έσκισε ταινίες και bubble wrap φτάνοντας μέχρι το πλάγιο σωλήνα. Τον έγδαρε μουτζουρωτά σε πολλά σημεία. Όχι μόνο το χρώμα αλλά χάραξε και το αλουμίνιο. Με πόνεσε αλλά τι να κάνεις; Άλλωστε δεν ήταν και άθικτος ο σκελετός…
Τετραπλοτσεκάρουμε ότι πήραμε τα ΠΑΝΤΑ με λίστα… Το παραμικρό να λείπει, φτάνεις στο αεροδρόμιο χωρίς ποδήλατο ουσιαστικά.
Η επανασυναρμολόγηση στη περίπτωσή μου δεν είχε καμία δυσκολία.
Ούτε που ρύθμισα τις ταχύτητες!
Ούτε που ρύθμισα τις ταχύτητες!
Φωτογραφίες και κείμενα από RaiseO
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου