1.5.11

Φοβερή σαβούρα - Φοβερό κράνος - Φοβεροί πόνοι



Με έφαγε το commuting. 3,5 μήνες είχα να μπω σε χώμα. Πάσχα λέω όμως, 4 μέρες άδεια, θα βγάλω τ'άντερά μου! Βγάζω που λες μια διαδρομή περί τα 60Km χωματένια με κάνα 1.200ρι ανάβαση και στα 2Km βρίσκω την έξοδο προς το καλύτερο terain του πλανήτη. Σκληρό πατημένο χώμα με φυτευτές πέτρες!!! Και όπως κατεβαίνω που λες με καμιά ~40ρα βλέπω κάτι χόρτα μπροστά... Και σκέφτομαι... "Βρε λες να'χει τίποτα απο πίσω; Μπααα... Ας συνεχίσω πατημένος." Μακάρι να είχε κάτι. Το πρόβλημα ήταν ότι δεν είχε ΤΙΠΟΤΑ! Μόνο ένα τεράστιο ΚΕΝΟ το οποίο μου γράπωσε τη μπροστινή ρόδα και με έστειλε να δω αν γίνανε οι πατάτες! Έστησα το ποδήλατο για να δείτε πως τη πάτησα. Σταμάτησα εκεί που φαίνεται η τσάντα.



Έφυγα που λες απο πάνω και σκάω πλάγια με τον ώμο και το καρκάλι να σκάει από τη δεξιά πλευρά. Εκεί ήρθε το απόλυτο ΓΔΟΥΠ και άρχισε η εμφύτευση χαλικιών μέχρι που σκάλωσαν κάπου τα χέρια μου και αντί να συνεχίσω το σκούπισα το σώμα μου ανασηκώθηκε λίγο, για να σκάσει κάτω και από την άλλη πλευρά. Έτσι επιτεύχθηκε μια ομοιομορφία την οποία ήρθε να συμπληρώσει το ποδήλατο το οποίο με πέτυχε ελαφρά.
Πήγα να σηκωθώ απότομα όπως στις ταινίες MTB και να φωνάξω "Εντάξει, εντάξει... ούτε γρατζουνιά!" αλλά ο ώμος μου και το μυρμηγκιασμένο μου κεφάλι με συνέτισαν.
Το αποτέλεσμα είναι ενα μεγάλο πρήξιμο στο κεφάλι στο σημείο σύγκρουσης, ένα μαύρο αριστερό μάτι από τα γυαλιά που λόγω της πίεσης του κράνους έσκισαν και το μάγουλο, και πιθανή κάκωση της ωμοπλάτης. Από εκεί και πέρα οι κλασικές εκδορές και εγκαύματα.
Μου έδωσαν αντιφλεγμονώδη και μου είπαν να κάνω υπομονή.
Έτσι που λες πάει το τιμόνι που έγινε μισό riser μισό flat bar (-?€), πάει το αγαπημένο Jersey της Azonic(-30€), πάει το shorts της Diesel (-30€ ναι έμεινα με το βρακί), πάει το camelbak που σκίστηκε(-?€), πάει και το κράνος(-60€)! Τα παραπάνω μαζί με την επίσκεψη στο γιατρό (-65€) τίναξαν τη μπάνκα στο αέρα!
Το ποιο χρήσιμο πράγμα που μου είπε ο γιατρός ήταν το Crash Replacement Program της Giro που δε γνώριζα. Το κράνος ήταν το Riff το οποίο έσπασε μόνο σε 5 σημεία. Απ'ότι είδα στο net δίνουν μόνο ένα 30% έκπτωση από τη προτεινόμενη τιμή λιανικής πώλησης, οπότε σου έρχεται μια η άλλη.









Φωτογραφίες και κείμενα από RaiseO

2 σχόλια:

raise0 είπε...

Ξέχασα να πω οτι μέσα στο τεράστιο νεροφάγωμα - χαντάκι - κενό και κάτω απο τα χόρτα, ήταν και κομμάτια απο τη μάσκα ενός αυτοκινήτου. Βρέθηκε και άλλος περαστικός που τη πάτησε δηλαδή. Πέρασε μια εβδομάδα και ακόμα πονάω. Τι να κάνεις;

Ανώνυμος είπε...

να πας να βάλεις κάνα εκκλησάκι...
http://www.aggeliopolis.gr/tessaloniki/Ekklisakia___Eidi_khpoy___diakosmitika__10219273.htm